• 0
  • 0

Гарантії

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», гарантійний строк — це строк, протягом якого ви маєте право на безоплатний ремонт або заміну придбаного товару в порядку, визначеному законодавством України.

Який термін гарантії на товар?

Наш магазин надає гарантійне обслуговування відповідно до термінів, передбачених виробником. Тож термін гарантії вказаний в описі кожного товару, представленого на сайті WKEY.

Умови обслуговування за гарантією

Гарантійне обслуговування здійснюється після підтвердження покупки в нашому інтернет-магазині, для цього необхідно представити номер вашого замовлення.

Важливо: за гарантією приймаються товари в чистому вигляді. Девайсам із різним забрудненням буде проведена чистка, яка сплачується окремо в розмірі 200 грн.

На які товари не поширюються гарантійні зобов’язання?

Гарантія не поширюється на товари, в яких:

  • порушені гарантійні пломби;
  • наявні навмисні чи випадкові ушкодження, заподіяні покупцем або третіми особами, чи ті, що виникли внаслідок несанкціонованих дій, ремонту, використання товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію товару.

Гарантійне обслуговування також не надається товарам, які зазнали природного зношування елементів, вичерпання ресурсу чи в яких серійний номер не збігається з номером у замовленні.

Важливо: переконайтеся, що ви не ремонтували товар самостійно, не модифікували та не змінювали його конструкцію!

Чи можете ви обміняти чи повернути товар належної якості?

Звісно, ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів від дня придбання, відповідно до Закону «Про захист прав споживачів». Датою придбання вважається дата видаткової накладної або фіскального чека.

Для обміну, повернення товару належної якості, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар не був у використанні та не має слідів експлуатації: подряпин, сколів, потертостей, модифікацій, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
  • збережено всі заводські пломби, ярлики;
  • товар повністю укомплектований, цілісність пакування не порушена;
  • для товарів в одноразовій (блістерній) упаковці — не розкрита упаковка.

Важливо: у разі повернення товару з негарантійних причин, зворотна доставка здійснюється коштом покупця.

Як обміняти чи повернути товар неналежної якості?

Якщо протягом гарантійного строку виявилися недоліки товару, які впливають на експлуатацію та виникли з провини виробника, ви маєте право обміняти чи повернути товар у порядку, визначеному законодавством України.

Для цього необхідно надати нашому інтернет-магазину номер замовлення, який підтверджує покупку.

Обмін чи повернення товару неналежної якості відбувається після проведення експертизи, яка підтверджує появу недоліків не через несанкціоновані дії покупця.

Якщо у вас залишилися питання щодо повернення чи обміну товару, зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.